یک بیمار Abala خارجه ما طب سوزنی درمان طب چینی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک بیمار Abala خارجه ما طب سوزنی درمان طب چینی

Abala خارجه درمان بیمار ما از طب سوزنی ChinaPaul پزشکی، 35 است، از برزیل، در حال شکل گرفتن درمان طب سوزنی در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، چین. او گفت: تنها چند سوزن درمان درد من. پس از آن معجزه آسا است. او از نفریت مزمن رنج می برد و مفاصل شان دردناک بود. در طول درمان از طب چینی، طب سوزنی را متوقف درد او.

طب سوزنی چیست؟

طب سوزنی بخشی از طب سنتی چینی است. پزشکان طب سوزنی تحریک نقاط خاصی از بدن، اغلب با قرار دادن سوزن نازک از طریق پوست. این می تواند جریان چی در مسیرهائی به نام کانالهای انرژی را تنظیم کند.

طب سوزنی شده است شرایط درد های مختلف مانند سردرد، کمر درد، ورم مفاصل و آرنج تنیس مطالعه قرار گرفت. طب سوزنی در نظر گرفته امن و عوارض جانبی کمتر، بسیاری از به طور منظم، مانند داروهای ضد التهابی و تزریق استروئید مورد استفاده برای کنترل درد با کمک درمان های دارویی طب سوزنی وجود دارد.

البته، تنها، طب سوزنی است برای بیماری های کلیوی کافی نیست. طب سوزنی تنها یک درمان ما است. علاوه بر طب سوزنی، در بیمارستان ما، همچنین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا دارو، مای کانگ مخلوط و فتیلهگذاری درمان، و غیره وجود دارد درمان های ما اغلب در ترکیب برای درمان بیماری کلیه. آنها عملکرد گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، که کاهش ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی. یک محیط تمیز و خون تغذیه عرضه شده است. به این ترتیب، کلیه مجروح را می توان تعمیر و به تدریج بهبود عملکرد کلیه. تنها زمانی که عملکرد کلیوی بهبود یافته است، ممکن است که نشانه های خود را عنوان فشار خون بالا، ادرار غیر طبیعی، کم خونی، خستگی و کراتینین بالا از ریشه درمان می شود.

علاوه بر این، این درمان وجود دارد تنها در چین، که بیماران خارجی نیاز به رسیدن به چین برای درمان. ما باید در شاخه مکزیک، اسپانیا و یا هر کشور دیگر.

اگر شما علاقه مند هستند و یا می خواهید برای درمان مشکل کلیه خود را بدون دیالیز، می توانید به چین آمده به آن را اثبات، ما مطمئن می تواند به شما نتیجه راضی می دهد، شما می توانید پیام زیر را در علامت خاص خود را ترک و ارسال ایمیل به @ مرحله ای هاتمیل بیماری کلیوی. COM، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، مشاوره رایگان است.





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: